Veva igång maskineriet.

Jo, det ser rätt avskalat ut just nu. Men förhoppningsvis levereras en frän design av min eminente bror när tiden är rätt. Fokus kommer i vilket fall som helst att vara på innehållet, i alla fall från min sida. Bloggen är en idé för något jag själv avsaknat, ett ställe där man kan gå in och snabbt fiska upp musik, inte nödvändigtvis ny, för att vidga sina musikaliska vidder. Visst finns det säkert 100 miljoner människor som tänkt och gjort samma sak. Och visst finns det säkert 100 miljoner sidor och bloggar på nätet redan. Men vem har sagt att man måste vara först? Får jag en stamkund på denna blogg är jag mer än nöjd, jamena tänk att den personen verkligen är intresserad av vad jag skriver. Sånt är stort.

Allätare. Vad nu innebörden i det är... Jag tycker jag själv är ganska bra på att kunna tycka om musik, oavsett stil, överskrida genregränserna liksom. Hellre en bra visa i stället för en kass popdänga. Ja ni fattar. Det kommer nog avspegla sig i vad jag skriver och tar upp i bloggen.

Med risk för att ha tappat erat intresse redan första raden så tycker jag vi vevar igång maskineriet.

Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback